Vállalom esküvők teljes körű lebonyolítását, szervezését, illetve, ha csak arra van szükségetek a Nagy Napotok koordinálását. Továbbá vállalok esküvői tanácsadást is, amennyiben instrukciókra, megerősítésre van igényetek.
A Tanácsadáson, egy személyes találkozó alkalmával lehetőség nyílik átbeszélni és orvosolni minden felmerülő kérdést és problémát ami az esküvőtöket érinti. Össze tudjuk állítani a Nagy Napotok költségvetését, menetrendjét és forgatókönyvét, illetve szolgáltatókat ajánlok Nektek amennyiben szükséges.
ÚJ!! – Mini esküvő: Ezt a típusú szolgáltatásomat kifejezetten azoknak a pároknak állítottam össze, akik ugyan maguk szervezik az esküvőjüket, de vannak bizonyos szegmensek és elakadások, melyeken egy beszélgetés, egy találkozó, átlendülést nyújt. Így, tartalmaz egy előre egyeztetett személyes vagy online konzultációt velem, mely időtartama 2 óra. Ennek keretében bármit át tudunk beszélni, információkkal és hasznos, gyakorlatba építhető tanácsokkal tudlak felruházni benneteket. Hiányzó szolgáltatókat ajánlok, nyomon tudjuk követni a hátralévő idő tekintetében a menetrendet és persze forgatókönyvet is össze tudunk állítani. Bármilyen kérdés adódik, találunk megoldást. Továbbá tartalmaz egy közös helyszínbejárást, ahol már fizikálisan is át tudjuk beszélni a nagy nap történéseit, a dekoráció, a szertartás, a zenei szolgáltatás és a vacsora bármely részletét. Informálódhatunk még kérdéses dolgokról a helyszínen, illetve egyéb számotokra fontos a helyszínt érintő kérdésben.
ÚJ!! – Midi esküvő: Ezt a típusú szolgáltatásomat kifejezetten azoknak a pároknak állítottam össze, akik ugyan maguk szervezik az esküvőjüket, de vannak bizonyos szegmensek és elakadások, melyeken egy beszélgetés, egy találkozó, átlendülést nyújthat. Így, tartalmaz két előre egyeztetett személyes vagy online konzultációt velem, mely időtartama 2 * 2 óra, melyek keretében bármit át tudunk beszélni, információkkal és hasznos, gyakorlatba építhető tanácsokkal tudlak felruházni benneteket. Hiányzó szolgáltatókat ajánlok, nyomon tudjuk követni a hátralévő idő tekintetében a menetrendet és persze forgatókönyvet is össze tudunk állítani. Bármilyen kérdés adódik, találunk megoldást. Továbbá tartalmaz egy közös helyszínbejárást, ahol már fizikálisan is át tudjuk beszélni a nagy nap történéseit, a dekoráció, a szertartás, a zenei szolgáltatás, és a vacsora bármely részletét. Informálódhatunk még kérdéses dolgokról a helyszínen, illetve egyéb számotokra fontos a helyszínt érintő kérdésben. Végezetül pedig tartalmazza még az ajándékomat számotokra, az AraPatróna nevű könyvem, mely kifejezetten a szervezési időszak gördülékennyé tételében lehet hatalmas segítség számotokra. Találkozhattok benne a meghívók világával, a ruha választás és a smink rejtelmeivel, hasznos tippekkel a dekorációról és a fotózásról, hatalmas zenei gyűjteménnyel, a tortaválasztás menetével, ültetési rend sablonokkal és még számos hasznos tanáccsal. Az alábbi linken olvashatsz még róla bővebben: http://yvettewedding.hu/arapatrona/
A Koordináció csak a Nagy Nap történéseinek és szolgáltatói csapatának teljes körű irányítását és lebonyolítását tartalmazza a helyszínen, ami előtt egy személyes találkozó keretében forgatókönyvet állítunk össze, hogy pontosan és zökkenőmentesen haladjon minden, ahogyan azt Ti elképzeltétek.
A Teljes körű Esküvőszervezés magába foglalja a megkeresésemtől számítva a szervezés teljes folyamatát, a Nagy Napon való jelenlétet és az utómunkálatok levezénylését is kompletten.
15.000 Ft / óra
95.000 Ft-tól
150.000 Ft-tól
215.000 Ft-tól
430.000 Ft-tól
* Áraim Alanyi adó mentesek, az ÁFA 0%.
Egyedi ajánlatért fordulj hozzám bátran elérhetőségeim valamelyikén!
Telefon:
+36-30/38-77-153
E-mail:
yvettewedding16@gmail.com
Website:
yvettewedding.hu
Közösségi:
Facebook